marți, 11 aprilie 2017

Gimnastul Alin Jivan slujește la penticostali de Înviere


Gimnastul Alin Jivan slujește la penticostali de Înviere, dar nu ciocnește ouă. Sportivii pocăiți ne-au povestit cum petrec Paștele

Cum petrec Paștele foști și actuali sportivi care aparțin de diferite culte religioase. De la Daniel Zafiris, la Alin Jivan și Sabina Cojocar, de la Talida Tolnai, la Neluțu Sabău și Imi Ienei.

Reporterii Libertatea au slalomat cu grijă printre câteva culte religioase, încercând să contureze meticulos, cu grijă, o hartă a obiecieiurilor de Paște. Am dialogat sincer despre credință cu credinciosii neo-protestanți (creștini după evanghelie, penticostali, baptiști) și cu membri ai Bisericii Catolice reformate, am vorbit cu martori ai lui Iehova, iar la final ne-am privit și pe noi, credincioșii ortodocși.

Daniel Zafiris (47 de ani, fotbal, câștigător al Cupei României cu Petrolul Ploiești în 1995; creștin după Evanghelie). ”Mi-ar plăcea să vorbim despre fotbal, viață, valori, credința, fiindcă suntem înaintea Sfintelor Sărbători de Paști și, dacă acum nu ne gândim la Dumnezeu și la cele sfinte, cand altcândva? Sunt multe de povestit, aș putea scrie o carte despre viața mea, de pe terenul de fotbal și din afara lui. Dar toate au vremea lor și timpul lor”, deschide discuția fostul atacant. Avea doar 28 de ani când s-a decis să înceapă o nouă viaţă, cea a credinţei, fiindcă a înțeles ceea ce Sfânta Scriptura spunea: ”V-am scris aceste lucruri ca să știți că voi care credeți în Numele Fiului lui Dumnezeu aveți viată veșnică”. De atunci el slujește în biserica evanghelică și imeni nu l-a putut determina să se răzgândească. ”Câteodată, Dumnezeu îi alege pe unii oameni pentru anumite lucrări speciale care necesită un preţ ce trebuie plătit. Şi cred că asta a fost şi în cazul meu. Aşa am simţit eu, o chemare din partea Domnului în a ajuta sportivii, iubitorii de sport și oamenii. în general, să se apropie mai mult de Dumnezeu și să-L urmeze prin credință”, a explicat ”Zafi”, care, la despărţirea de fotbal, a oferit monumentala replică: ”Viaţa fără Iisus Hristos este ca un meci de fotbal fără minge, nu are sens”.

Citeste aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu